Sretan rođendan Beauty centru Marie!

by

Netko je jednom rekao "svaka žena je bespomoćna dok joj se ne osuši lak na noktima". Ta simpatična izreka me podsjetila na mojih skromnih 70ak lakova za nokte koji mi stoje u sobi i skupljaju prašinu.

Priča počinje s otvaranjem salona Marie- Mariju, vlasnicu, poznajem već godinama. Počelo je sa jednom manikurom i od tada sam zaljubljena u trajni lak i njenju njegu noktiju Shellacom.



                                

Danas salon slavi godinu dana, a zajedno s njima slavim godinu dana svojih urednih obrva i fantastičnih umjetnih trepavica. Trepavice mi traju već mjesec dana i više sam nego zadovoljna- za slike potražite na njihovom fejsu:) Što se tiče obrva, moje je  moguće ukrotiti jedino tehnikom čupanja koncem, koju sam ujedno i otkrila u ovom salonu.






Osim što cure rade fenomenalan posao, salon odiše pozitivnom atmosferom i ugodnim ambijentom. Velike pohvale curama na odličnom poslu a svima ostalima naveliko preporučujem! ;)